Nu har jag bestämt mig...

Efter samtal, läs efter att jag bestämt mig för att inte göra tvärtemot, hustrun har bestämt mig för att inte genomföra FC nästa år. När detta beslut var fattat återstod att komma fram till vad jag skall göra istället... Planen är nu att åka med hela familjen till Storulvån och sedan med lättast möjliga packning, utan att riskera säkerheten, gå den klassiska Jämtlandstriangeln (Storulvån-Blåhammaren-Sylarna och tillbaka till Storulvån) på 12 timmar. Sträckan är 47 km så det handlar alltså om en sträcka ungefär hälften så lång som Classic. Dock tillräckligt för att motivera mig att träna under det dryga år som jag har framför mig...

Mer information om sträckornas utseende och längd kommer vad det lider...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0