Generalrepetition...

Jag hade tänkt mig att köra tre stycken stenhårda pass denna veckan men så blir det inte!! Anledningen till detta är framförallt hur det kändes igår när jag körde två varv i milspåret. Jag hade exakt samma tid på de två varven: 1 timma 25 min (med stavar och ryggsäck med PET-flaskor) och en totaltid för de 22 km på 3 timmar 20 min. Det visade sig att formen var så bra att det inte finns någon anledning att slita mer på kroppen. Därför blir det två kortare pass till denna vecka innan en veckas vila vidtar.

Än en gång blev jag illamående så att jag nästan kräktes på morgonen efter ett hårdare pass. Det jag inte tänkt på är att jag börjat använda sportdryck de senaste veckorna, något jag inte gjort tidigare. Nu är det slut på det!! Salt på maten och vanligt vatten blir melodin i fortsättningen!! Förhoppningsvis blir jag bättre då.

Kommentarer
Postat av: Webbchefen

Du verkar vara i storstilad form. Good on you mate! Jag tror det kommer att gå skitbra i Abisko. Visa Fjällräven vem du är! Hejja, hejja!

2008-07-30 @ 18:52:36
Postat av: funrun

Du verkar laddad som sagt! Ska bli riktigt kul att höra om allt efteråt!

2008-07-30 @ 23:16:48
URL: http://markatta.com/mary/funrun

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0