Sista träningpasset innan start!!

För precis ett år sedan, den 1 augusti, genomförde jag mitt första träningspass med målet att genomföra Fjällräven Classic 2008. Även om jag är medveten om att jag ofta uppfattas som tjurig kunde jag föga ana och tro att jag skulle orka bevara en iver och vilja att träna under hela detta år till den grad att jag nog kan se tillbaka på mer än 180 träningspass och mer än 135 mil. Det är inte alltid varit lätt med motivationen. När regnet, eller snön för den delen, vräkt ned så har sängen känts varm och go... Väder eller lättja har dock aldrig gjort att jag ställt in ett planerat pass!! Det har dock huvudvärk gjort vid några tillfällen - dock inte baksmälla utan migrän...

Dagens pass fick bli en cykeltur på ca 30 km och 90 min effektiv tid. Jag gjorde nämligen ett litet stopp och sprang upp till mitt arbetsrum och hämtade en sak som jag glömt. Kändes skönt att spara lite på fötterna i värmen och bryta av med lite annan träning som omväxling.

Under helgen kommer jag genomföra den slutgiltiga packningen eftersom vi lämnar Karlstad redan på måndag. Jag återkommer med de förändringar som kommer göras jämfört med den ursprungliga listan... En del av tillkommit och en del försvunnet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0