MP3-spelaren är laddad med...

Hellacopters: Head off(deras senaste coverskiva. Grymt ös!!) samt Air raid serenade (Samlingskivan som kom för några år sedan. Inte mindre ös!!)
Weeping Willows: Deras dubbelsamling som kom för några år sedan. Ja, jag erkänner att jag är svag för Magnus Carlsson( och då menar jag inte någon sångare som tidigare sjungit i dansbandet Barbados..) röst som enligt mitt tycke är Sveriges grymmaste rock och popröst.
The Solutions: Nicke Andersssons(The Hellacopters) sidoprojekt med grym soul. Två skivor hittills och båda är med

Sedan har jag laddat med två stycken ljudböcker(ca 16 timmar styck)
S. Faulks: I djävulens tjänst: Ny boken om James Bond som släpptes med anledning av Ian Flemmings 100 års jubileum i år.

A. Indridason: Vinterstaden: Isländsk författare som de senaste åren blivit något av min favorit bland de nordiska deckarförfattarna med sitt karga språk och den kalla och vindpinade miljön som beskrivs i böckerna.

Kommentarer
Postat av: funrun

jag hade med mig en ljudbok och 7 sommarpratare + musik när jag skulle springa 24-timmars-lopp... Jag lyssnade på EN sommarpratare, sen pratade jag bara med annat folk... Lycka till nu!

2008-08-03 @ 22:44:43
URL: http://markatta.com/mary/funrun

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0